Over Podium Mozaïek
Openingstijden en contact
In de zomermaanden van 2024 - van 1 juli tm 30 augustus - is Café Mozaiek gesloten.
Uiteraard kunt u tijdens Julidans wel terecht in het café voor een drankje voor of na de voorstelling.
Vanaf 1 september gaan we weer open voor publiek!
Geniet van de zomer en tot volgend seizoen!
Team Café Mozaiek
De kantoren zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar tussen 9.00 en 17.00 uur via het algemene nummer 020-5800380, of voor verhuur via 020-5800388.
Bereikbaarheid
Podium Mozaïek ligt op enkele minuten van de ringweg en het centrum van Amsterdam. De parkeergarage Q-Park Bos en Lommer ligt op 10 minuten loopafstand. Het NS-station, tram- en bushaltes vlakbij, maken het gebouw optimaal bereikbaar:
Podium Mozaïek (halte Bos en Lommerweg) is met het openbaar vervoer te bereiken met:
Tram 19: vanaf Station Sloterdijk of Amstelstation
Bus 15: vanaf Station Sloterdijk of Amstelstation
Bus 21: vanaf Amsterdam CS of Geuzenveld
Nachtbus 352: vanaf Amsterdam CS, Leidseplein of Geuzenveld
Kaartverkoop en toegankelijkheid
Ticketbalie
Helaas is het niet mogelijk om om kaarten te reserveren of kaarten te kopen bij de ticketbalie in het café-restaurant. Kaarten voor voorstellingen kunnen alleen online gekocht worden.
Toegankelijkheid
Podium Mozaïek is rolstoeltoegankelijk. Onze theaterzaal bevindt zich op de eerste verdieping en is bereikbaar via een lift. Als u contact met ons opneemt (tel. 020-5800380) wanneer u speciale wensen heeft betreffende een plaats, kunnen wij de meest geschikte stoel(en) voor u reserveren. Aan de achterzijde van het pand is een invalidenparkeerplaats.
Korting en acties
Podium Mozaïek hanteert diverse kortingen, kijk voor de exacte kortingen bij FAQ theater. Mozaiekpashouders kopen hun kaarten het hele seizoen voordelig en krijgen 10% korting in het café-restaurant.Let op! Kortingen gelden niet voor voorstellingen in onze gastprogrammering.
Gedurende het seizoen kunnen er diverse (kortings)acties gelden voor voorstellingen. Deze acties en kortingen gelden alleen tijdens de actieperiode en kunnen niet verstrekt worden op reeds gekochte kaarten.
We Are Public Leden kunnen tickets reserveren via de website van We Are Public.
U heeft al kaarten gekocht, maar bent verhinderd of te laat... wat dan?
Te laat komen erg storend voor de artiest(en) en andere bezoekers, daarom kunt u na aanvang niet meer in de zaal worden toegelaten. Reeds gekochte kaarten kunnen niet worden teruggegeven. Mocht u onverhoopt toch verhinderd zijn, tot twee dagen voorafgaand aan de voorstelling kunt u uw tickets inruilen voor een tegoedbon. Hiervoor wordt 2 euro per kaartje aan administratiekosten in rekening gebracht. De tegoedbon-regeling is niet van toepassing op reeds gekochte tickets voor voorstellingen in de gastprogrammering.
Bezoekersinformatie
Fotograferen en mobiele telefoons
Het is, zonder uitdrukkelijke toestemming van de directie, niet toegestaan om foto-, film-, video- of geluidsopnames te maken. We verzoeken u dringend om uw mobiele telefoon in de zaal uit te zetten.
Bezoekersvoorwaarden en huisregels
De Algemene Bezoekersvoorwaarden Amsterdamse Podia zijn van toepassing; een exemplaar is in te zien bij de kassa. Daarnaast hebben wij enkele huisregels waaraan wij onze bezoekers vragen zich te houden. Bekijk de voorwaarden en huisregels hier.
Een veilig bezoek
Om u veilig te kunnen ontvangen volgen wij de richtlijnen van het RIVM en houden wij ons aan de voorschriften van het kabinet. Lees hier welke maatregelen wij nemen om uw veiligheid te waarborgen.
FAQ
Bekijk ook veelgestelde vragen.
Nieuwsbrief
Wil je op de hoogte gehouden worden?
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!